VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Tomson Workshop OÜ (registrikood 16685715), aadress Kallaku Tee 1, Pukamäe küla, Kohila vald, Raplamaa, Eesti Veebipood aadressil tomsonworkshop.ee (edaspidi Veebipood) ja klient, kes vormistab Veebipoes tellimuse ja identifitseerib ennast täites tellimusel oma isikuandmed (edaspidi Ostja), sõlmisid käesoleva Veebipoe Kasutuslepingu (edaspidi Müügitingimused). Veebipood on Müüja poolt loodud ning mille vahendusel toimub toodete ja teenuste müük Ostjale.
Üldsätted
Müüja ja Ostja juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest kehtivatest õigusaktidest ning Müügitingimustes kokkulepitust.
Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Müügitingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel Ostjale.
Müügitingimused on kättesaadav aadressil tomsonworkshop.ee ning ostuprotsessis enne Ostja poolt ostu tellimuse esitamist.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel ja teenuste tellimisel, kui ka e-posti (epood@tomsonworkshop.ee) teel esitatud tellimuste puhul.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Veebipoes teenuste tellimisel lepitakse kliendiga e-posti või telefoni teel kokku toote ning teenuse lõplik hind.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Lisainfot kauba ja teenuste kohta on Kliendil võimalik küsida e-posti teel, saates küsimus aadressile epood@tomsonworkshop.ee.
Tellimuse vormistamine
E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus.
Tellimusega jätkamiseks tuleb esitada tellimus.
Kui tellimuse vormistamise juures ei valitud “Soovin personaliseerimist” või kui ei tellitud tooteid, mis on “Saadaval järeltellimisel”, siis saadetakse kliendile arve e-postile.
Kui valiti “Soovin personaliseerimist” toote juures või valiti eritellimuse toode, siis võetakse kliendiga ühendust tema poolt valitud viisil (telefon või e-post) ning täpsustatakse tellimuse sisu ning hind. Seejärel saadetakse kliendile arve e-posti aadressile.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Tomson Workshop OÜ arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Euroopa Liit, Inglismaa.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella Smartpost automaadid, ise järele tulemine (Kallaku tee 1, Pukamäe küla, Kohila vald, Raplamaa – eelnevalt kokkuleppides).
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures ja on olemas arvel.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest, kui ei rakendu teenuse pakkumise aeg. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7-30 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, kui on ostetud valmistoode ilma personaliseerimata. Personaliseeritud, ehk Kliendi etteantud kirjelduse või disani järgi põletatud isikupärastele toodetele taganemisõigus ei kohaldu.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile kontakt@tomsonworkshop.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on kohustus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile kontakt@tomsonworkshop.ee või helistada telefonil: +372 5901 9006.
Hilisemate probleemide lahendamisel peab Ostja säilitama ostudokumendi (arve), mis tõendab, et kaup on ostetud Veebipoest. Müüki tõendava dokumendita võib Müüja probleemi lahendamata jätta.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile kontakt@tomsonworkshop.ee või helistada telefonil: +372 5901 9006.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.